eticheta spa – detalii

eticheta spa

Acest regulament este destinat oaspeților din afara hotelului. Oaspeților cazați în hotel le recomandam să consulte Eticheta Spa listată pe site-ul hotelului Ramada by Wyndham Oradea.

Oaspeților, Riserva Wine Spa, le pune la dispoziție: vestiar, dulăpioare depozitare cu seif încorporat, halate, prosoape, produse cosmetice, lenjerie și papuci de unică folosință (cu excepția costumului de baie – *costume de baie se pot procura din centrul comercial aflat la 5 minute de mers pe jos de hotel). La sosire vi se va înmîna o sacoșă cu halat baie, prosop și papuci de unică folosință. La finalul programului, vă rugăm să lăsați prosoapele și halatele în coșurile albe din vestiar.

Mediul Spa este special conceput pentru a oferi calm și relaxare. Vă rugăm să respectați dreptul celorlalți oaspeți la intimitate și liniște, neutilizând telefoane mobile în interiorul locației. Fumatul nu este permis în incinta locației (cu excepția terasei RoofTop by Ramada).

Programări: Pentru programarea ședințelor sau pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Recepția Spa +40 359 403 335, spa@ramadaoradea.ro. Sunt recomandate rezervările tratamentelor și ritualurilor. Vă invităm să consultați și pagina de promoții riserva.ro pentru a fi la curent cu ofertele speciale. Pentru garantarea rezervării sunt necesare datele dumneavoastră de contact (nume, e-mail, telefon). Înainte de a beneficia de orice facilitate spa sau ritual/tratament, sunteți rugați să vă opriți la Recepția Spa pentru a (re)confirma programarea. Este dreptul dumneavoastră să indicați la momentul rezervării dacă doriți un terapeut femeie sau bărbat. Programarea unui tratament nu implică obligativitatea de a achiziționa un acces spa sau RoofTop, oaspetele este asistat în camera de tratament.

Politica de anulare: Din respect pentru ceilalți oaspeți, anulările sau reprogramările se fac cu minim 4 ore înaintea orei stabilite. Anulările efectuate cu mai puțin de 2 ore înaintea orei programate inițial, vor atrage plata unei penalizări de 100% din valoarea tratamentului. Programările pot fi modificate doar în funcție de disponibilitate. Vă recomandăm să urmăriți tratamentul conform programului stabilit deoarece se poate întâmpla să se suprapună cu programul altor oaspeți, situație în care nu vom putea răspunde pozitiv solicitărilor dumneavoastră.

Formular Pre-Tratament: Vă rugăm să informați terapeuții aflați la dispoziția dumneavoastră în legatură cu orice problemă de sănătate, alergie, accident suferit care ar putea influența tratamentul sau utilizarea facilităților spa. La prima rezervare veți fi rugat să completați pe propria răspundere un chestionar privind starea dumneavoastră actuală de sănătate pentru a ne permite să vă oferim un serviciu în depline condiții de siguranță, iar în cazul în care apar schimbări vă rugăm să informați terapeuții cu prima ocazie.

Ținuta: Vă rugăm să renunțați la bijuterii și îmbrăcăminte, păstrând doar lenjeria de corp. În cazul anumitor tratamente, terapeutul vă va oferi lenjerie de unică folosință. Dacă tratamentul dumneavoastră implică și terapie cu apă, este necesar să purtați un costum de baie. În cazul unui tratament facial, pentru rezultate optime, se recomandă ca domnii să fie proaspăt bărbieriți.

Mod acces camere tratament și/sau facilități spa: Accesul la facilitățile spa se realizează pe baza cardului RFI pe care îl primiți în recepție iar în cazul tratamentelor veți fi conduși în camera de tratament rezervată. În cazul în care apar probleme legate de acces vă rugăm să apelați la personalul spa-ului pentru a vă acorda asistență.

Camere tratament: Vă rugăm să informați terapeuții dacă vă simțiți confortabil, dacă vă este prea cald sau prea frig, dacă masajul este prea ușor sau prea ferm, dacă tipul și volumul muzicii este confortabil. Scopul nostru este ca dumneavoastră să beneficiați de o experiență unică și memorabilă.

Saune: Este recomandat să anuntați în prealabil recepția spa-ului despre ora la care doriți să utilizați sauna pentru a ne asigura că temperatura este adecvată. Pentru a asigura condițiile optime de igiena și confortul oaspeților, un prosop în jurul taliei este necesar în zonele unisex, vă rugăm să nu vă așezați direct pe băncuțele de lemn. Dușul între programele de saună este obligatoriu (dușul se află lângă saună). Se pot rezerva sesiuni de câte o jumătate de oră, pentru un număr limitat de oaspeți.

Roof Top by Ramada: Terasa este amenajată cu bar, mese și scaune înalte iar în perioadele cu temperaturi ridicate pe terasă sunt așezate șezlonguri și pufuri. Terasa este direct conectată cu zona de Lounge. Accesul la RoofTop & Lounge by Ramada se poate realiza și separat de accesul la facilitățile Riserva Wine Spa sau sala GYM.

 Roof Top Lounge: Lounge-ul vă oferă o  zonă de servire individuală pentru espresso sau alte specialități din cafea, apă, ceai, sucuri carbogazoase, o masă si scaune înalte pe sistem sharing și fotolii și mese joase. Lounge-ul este direct conectat cu terasa. Un meniu de mâncare și băutură este disponibil în lounge și pe terasă. Accesul la RoofTop & Lounge by Ramada se poate realiza și separat de accesul la facilitățile Riserva Wine Spa sau sala GYM.

Jacuzzi-uri exterioare: 2 Jacuzziuri cu vedere panoramică sunt puse la dispoziție pe terasa RoofTop, la ultimul etaj al hotelului. Temperatura în Jacuzzi-uri este ajustată în funcție de temperatura exterioară. Vă rugăm să vă rezervați la recepția spa-ului ora la care doriți să utilizați jacuzzi-urile pentru a ne asigura că temperatura este adecvată. Se pot rezerva sesiuni de câte jumătate de oră, în numar limitat de oaspeți. Dușul înaintea utilizării jacuzziurilor este obligatoriu (duș disponibil în exterior sau în interior în vestiar).

Sala fitness: O sală de sport modernă vă este pusă la dispoziție la -1. Accesul se face pe bază de card RFI care se primește la recepția spa-ului sau a hotelului. Echipamentele se folosesc pe propria răspundere. Sala nu dispune de personal de supraveghere, vă rugăm folosiți echipamentele conform instrucțiunilor afișate, iar după utilizare vă rugăm așezați-le la locul lor și ștergeți punctele de contact ale aparatelor cu șervețele dezinfectante, pregătindu-le pentru persoana următoare. În sală utilizați echipament sportiv adecvat. Este INTERZISĂ folosirea pantofilor de stradă. Depozitați prosoapele și sticlele/paharele folosite în locurile amenajate în acest sens. Vă rugăm să mențineți nivelul sonor al muzicii la un nivel adecvat, astfel încât să nu deranjeze ceilalți oaspeți. Accesul la sala GYM se poate achiziționa și separat de accesul RoofTop sau Riserva Wine Spa.

Salina: Vă rugăm să mențineți nivelul sonor al muzicii la un nivel adecvat, astfel încât să nu deranjeze ceilalți oaspeți. Vă rugăm să vă echipați cu halatul și papucii de unică folosință puse la dispoziție, în cazul în care vă relaxați pe paturile din salină.

Accesul copiilor: Sub vârsta de 12 ani (inclusiv), accesul copiilor la spa este INTERZIS. Accesul copiilor cu vârste între 12 și 18 ani este permis doar pe bază de însoțitor și se taxează la fel ca pentru un adult. Pentru tratamente adecvate vârstei, vă rugăm contactați Recepția Spa pentru îndrumări.

Sarcina: Nu performăm tratamente în primul trimestru de sarcină. Pentru viitoarele mămici punem la dispoziție tratamente speciale pentru care vă stăm la dispoziție pentru consiliere.

Sugestii: Recomandările dumneavoastră sunt binevenite. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite, vă rugăm să completați formularul de satisfacție disponibil în recepție.

Obiecte pierdute: Vă rugăm să vă depozitați obiectele de valoare în seiful pus la dispoziție în dulapul alocat din vestiar. Personalul hotelului nu este responsabil pentru bunurile personale sau de valoare. Obiectele pierdute se păstrează în scopul returnării o perioadă de 3 luni, după care sunt donate. În cazul în care nu deținem contactele dumneavoastră (e-mail, telefon) pentru a vă informa despre obiectele pierdute, acestea sunt depozitate și donate conform procedurilor interne.

Modalități plată: Carduri de credit (Visa, Mastercard, Maestro, *American Express – *doar la recepția hotelului), numerar, carduri cadou – vă rugăm să informați personalul spa asupra modalității de plată dorite.

Carduri cadou: un dar minunat pentru orice aniversare sau ocazie specială. Acestea nu sunt rambursabile sau decontate în numerar. Vă rugăm să solicitați detalii referitoare la termene și condiții la Recepția Spa.

Comenzi mâncare și băutură: Este interzis să aduceți alimente și băuturi din afara hotelului. Un meniu este disponibil la bar sau în lounge – vezi secțiunea Gourmet. Comenzile și servirea mâncărurilor și băuturilor se realizează între orele 14 – 22 (21.30 ultima comandă de mâncare). Servirea mîncărurilor poate lua puțin timp deoarece produsele sunt pregătite în restaurantul Steak HUB. Unele produse se pot servi imediat în lounge sau la bar. Pentru o experiență gourmet vă invităm să vizitați restaurantul Steak HUB, situat la parterul hotelului.